שאלות נפוצות

 

כיצד ניתן לבצע הזמנה באתר?

 

כל שעליך לעשות הוא -

  • ללחוץ על התמונה שמצאה חן בעינייך.

  • לבחור אחד מהגדלים המוצעים (הגדלים המוצעים משתנים בין התמונות השונות. המחיר הראשוני המוצג הוא של הגודל הקטן מביניהם, כאשר בחירה באחד מהגדלים האחרים תעדכן אוטומטית את המחיר).

  • לבחור את הכמות הרצויה.

  • ללחוץ על "הוספה לסל הקניות".

התמונה שבחרת תהיה זמינה בעגלת הקניות (לחצן שמאלי בראש העמוד) וניתן להמשיך ולבחור תמונות נוספות, או לחילופין, לעבור לעגלת הקניות בכדי לסיים את הקניה.

כיצד ניתן לשלם?

 

ניתן לשלם באחת מהדרכים הבאות:

  1. תשלום אונליין מאובטח באמצעות כרטיס אשראי (אנו מקבלים ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. לתשלום בדיינרס - יש ליצור קשר טלפוני).

  2. תשלום אונליין מאובטח באמצעות חשבון PayPal.

  3. תשלום לא מקוון (אוף-ליין). בצעו את ההזמנה ובחרו תשלום לא מקוון. אנו ניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי לשם השלמת התשלום וההזמנה. כל עוד לא הושלם התשלום, ההזמנה לא בוצעה.

ניתן לשלם ב-4 תשלומים וללא ריבית.

האם עלי לפתוח חשבון באתר בכדי להזמין?

לא. הרכישה באתר היא פשוטה ומהירה ואיננה מצריכה הרשמה מראש.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

עם סיום ההזמנה המקוונת, תתקבל הודעת מייל המודיעה על קבלת ההזמנה. 
לאחר קבלת אישור מחברת האשראי ולאחר העברת ההזמנה להדפסה, תקבל לכתובת המייל שלך הודעה נוספת כי הזמנתך התקבלה, אושרה והועברה להדפסה. כל עוד לא התקבלה הודעת המייל השנייה, לא הועברה ההזמנה להדפסה. 

אני רוצה לבצע משלוח. מהן העלויות?​  

המשלוח מגיע ארוז היטב ובביטחה עם שליח עד הבית / עבודה. הטבה לזמן מוגבל - משלוח עם שליח ב-19 ש"ח בלבד במקום 49 ש"ח! ניתן כמובן גם לקבל את ההזמנה באיסוף עצמי ללא תשלום (אופן האיסוף מוסבר בהמשך).

שימו לב - יש להזין כתובת שבה נמצאים בדרך כלל במהלך שעות היום (08:00-15:00). ניתן בהחלט להשאיר כתובת של מקום העבודה או כתובת חלופית בה יש מי שיכול לקבל עבורכם את המשלוח בשעות היום. נא להקפיד להיות זמינים טלפונית כיומיים-שלושה לאחר ההזמנה. חברת המשלוחים יוצרת קשר טלפוני ביום ההגעה. במידה ואין מענה טלפוני - חברת המשלוחים תבצע עוד 2 ניסיונות הפצה. סך הכל יבוצעו 3 ניסיונות הפצה. ניסיון הפצה נוסף הוא בתשלום נוסף.

בחרתי במשלוח - מתי אקבל את הזמנתי?

הזמנתך תגיע אלייך עד 9 ימי עסקים (בחגים וימי מכירות מיוחדים - עד 12 ימי עסקים). במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק או מעבר לקו הירוק או ביישוב קטן ללא עירייה - ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח. במידה ולא ניתן יהיה לבצע משלוח לאזורך - אנו ניצור עמך קשר בכדי לבדוק אופציות חלופיות.

האם באפשרותי לאסוף את ההזמנה בעצמי?

בוודאי. איסוף עצמי מתבצע מבית הדפוס ברח' החופר 14 (כניסה דרך רח' הזורע - במעלה העלייה בצד ימין), אזור התעשייה, חולון. ניתן לאסוף בימים- א', ב', ד', ה' בשעות 09:00-17:00, ובימים ג', ו' בשעות 09:00-13:00.
אנא המתינו לקבלת הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
ניתן לאסוף את ההזמנה עד 14 ימי עסקים לאחר קבלת ההודעה כי ההזמנה מוכנה, וכאמור, בתיאום מראש.

ביצעתי הזמנה ובחרתי באיסוף עצמי, כיצד אדע מתי אוכל לבוא לאסוף אותה?

הזמנתך תהיה מוכנה לאיסוף עד 5 ימי עסקים לאחר העברתה להדפסה. עם סיום הכנת ההזמנה שלך, תקבל על כך הודעה במייל ו/או בהודעת טקסט (SMS). מרגע קבלת ההודעה תוכל להגיע לסניף בשעות הפעילות ולאסוף את ההזמנה. במידה והנך זקוק להזמנה דחופה, ניתן ליצור עמנו קשר ונשמח לבדוק עבורך האם ניתן יהיה לסייע בבקשתך. 

האם באפשרותי לשנות את שיטת המשלוח או הכתובת?

במידה וביקשת משלוח, וכעת ברצונך לשנות לאיסוף עצמי/ לשנות כתובת משלוח, השינוי יתאפשר כל עוד ההזמנה לא יצאה מבית הדפוס. לתשומת לבך, האיסוף נעשה מחולון. לשם בדיקת האפשרות לשנות את שיטת המשלוח, עלייך ליצור עמנו קשר בטל' 058-6585000 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:30 וביום ו' בין השעות 09:30-12:00, או בכתובת המייל Mandalas.decor@gmail.com . 

 

במידה וביקשת איסוף עצמי וכעת ברצונך לשנות למשלוח - צור עמנו קשר ונשמח לבצע זאת עבורך. 

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי או להחזירה. מה עליי לעשות?

אנחנו מאמינים באיכות המוצרים שלנו וביופיים, אך חשוב מכך - אנחנו מאמינים בלקוחות מרוצים. לכן, אנו מבטיחים אחריות לקבלת החזר כספי מלא (בניכוי דמי המשלוח) באם התחרטת או אינך מרוצה מהזמנתך. כך תוכל ליהנות מקנייה עם שקט נפשי, בידיעה שאנחנו מגבים אותך ותמיד כאן בשבילך.

איך מבטלים?

במידה וטרם קיבלת את הזמנתך (והמשלוח שלה טרם יצא אליך) - תוכל ליצור עמנו קשר ולבטל את הזמנתך בקלות ובמהירות, ללא צורך בהסבר כלשהו. חשבונך יזוכה באופן מלא.
במידה והמשלוח יצא מבית הדפוס -או- קיבלת את הזמנתך - החזר אותה עד 14 ימים, וללא צורך בהסברים או שכנוע, תזוכה במחיר המלא ששילמת (בניכוי דמי משלוח ששולמו). אין לעשות שימוש בתמונה במידה ובכוונתך להחזירה.

ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות- בטל' 058-6585000 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:30 וביום ו' בין השעות 09:30-12:00 או בכתובת המייל mandalas.decor@gmail.com .

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט. ניתן לשלם עד 4 תשלומים, וללא ריבית.

ברצוני להזמין את אחת התמונות, אבל בגודל שונה מאלו המוצעים. האם זה אפשרי?

חלק מהתמונות ניתן לפתח בגדלים גדולים יותר (למשל, מטר על מטר). בכדי לבדוק האם זה אפשרי עבור התמונה שהתעניינת בה, יש ליצור עמנו קשר בטל' 058-6585000 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:30 וביום ו' בין השעות 09:30-12:00 או בכתובת המייל mandalas.decor@gmail.com או דרך "צור קשר". 

האם הצבעים של התמונה המודפסת יהיו זהים לאלו בתמונה המוצגת במסך?

יתכנו שינויים קלים בצבעים המודפסים הנובעים מהבדלים בשיטות יצירת הצבע במסכי מחשב וסלולר לעומת הדפסה. 
המסכים הדיגיטליים עובדים בשיטת RGB כלומר, כל הצבעים מושגים ע"י שילוב שלושה צבעים בסיסיים: אדום, ירוק וכחול. בהדפסה לעומת זאת, הצבעים מורכבים מארבעה צבעי יסוד CMYK כלומר: אדום, צהוב, כחול ושחור. בנוסף, סוגים שונים של מסכים ומאפייני תאורה עלולים ליצור שוני בתוצאה הסופית. תהליך ההדפסה של התמונות שלנו מפוקח ע"י גרפיקאים מיומנים בבית הדפוס, אשר עושים כל שניתן כדי לשמור על דיוק הצבעים ואיכותם. 

יש לך שאלות נוספות?

נשמח לענות ולסייע בכל דרך שנוכל. אנא צור קשר עמנו.

קבלו מיידית קופון של 5% הנחה וגם עדכונים על תמונות חדשות ומבצעים יחודיים